- Mirosława Pluta-Olearnik – redaktor naczelny
- Paweł Hanczar
- Barbara Mróz-Gorgoń
- Piotr Szymański
-
Witold Szumowski – sekretarz
Mirosława Pluta-Olearnik – redaktor tematyczny
Mirosława Pluta – Olearnik, profesor nauk ekonomicznych, specjalista w zakresie
zarządzania, marketingu usług, marketingu międzynarodowego. Pracownik Instytutu
Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w Katedrze Podstaw
Marketingu. Wykładowca akademicki, kierownik zespołów badawczych, recenzent
prac naukowych. Współpracuje z wydawnictwami krajowymi i zagranicznymi (członek
rad programowych, recenzent) oraz z praktyką gospodarczą (ekspert, wykładowca).
Autorka licznych publikacji, w tym książek: Marketing usług (PWE,1994), Marketing
usług bankowych (PWE,1999), Rozwój usług edukacyjnych w erze społeczeństwa
informacyjnego (PWE, 2006), Przedsiębiorcza uczelnia i jej relacje z otoczeniem
(Difin, 2009), Marketing przedsiębiorstw usługowych w
procesie internacjonalizacji (2013).